Ostatnio grane

Kobieta z czerwoną talią kart w rękach, trzymająca karty asów na zielonym tle
Kobieta z czerwoną talią kart w rękach, trzymająca karty asów na zielonym tle

Hearts

Kobieta z czerwoną talią kart w rękach, trzymająca karty asów na zielonym tle

Tę grę można zainstalować na pulpicie, aby łatwo ją uruchamiać

Zainstaluj
Ostatnio grane tryb pełnoekranowy

Powiązane kategorie

O grze Hearts

Klasyczna gra w karty Kierki dla 4 graczy przeciw 3 przeciwnikom komputerowym

Przekazywanie: Po obejrzeniu swoich kart każdy gracz wybiera trzy karty i przekazuje je zakryte innemu graczowi. Wszyscy muszą oddać swoje karty, zanim spojrzą na te otrzymane od przeciwnika. Kolejność przekazywania to: 1. do gracza po lewej stronie, 2. do gracza po prawej stronie, 3. do gracza naprzeciwko, 4. brak przekazywania kart. Ten cykl powtarza się aż do zakończenia rozgrywki. Rozgrywanie lew: Gracz, który ma dwójkę trefl (po przekazywaniu kart), zagrywa ją na początek pierwszej lewy. Każdy gracz musi dorzucić kartę w tym samym kolorze, jeśli ma taką możliwość. Jeśli nie posiada odpowiedniego koloru, może wyrzucić kartę w innym kolorze. Wyjątek: gdy gracz nie ma trefla podczas pierwszej lewy, nie może zagrać kierem ani damą pik. Najwyższa karta z koloru prowadzącego wygrywa lewę (nie ma atutów w tej grze). Zwycięzca lewy bierze wszystkie karty i rozpoczyna następną lewę. Kierów nie można zagrywać jako pierwszych, dopóki nie pojawi się już jakiś kier lub dama pik (nazywa się to „pęknięciem” kierów). Damę pik można zagrać w dowolnym momencie. Punktacja: Po każdej rundzie liczy się liczbę zdobytych kierów przez gracza – każdy to 1 punkt. Dama pik to 13 punktów. Jeśli gracz zdobędzie wszystkie 13 kierów oraz damę pik, może zdecydować, czy odjąć 26 punktów ze swojego wyniku, czy dodać 26 punktów każdemu przeciwnikowi. Gra w Kierki kończy się, gdy któryś z graczy osiągnie 100 punktów. Wygrywa gracz z najniższym wynikiem.